Thursday, July 1, 2010

Eyeko Cosmic Polish

Hi everyone, I just got back from an intense shopping spree. I scoured 3 shops for the new Essence LE collection, Into the Wild, and still I was only able to find 2 of the 3 polishes I was looking for. I also stopped at KIKO and H&M, so I have a lot of goodies to share with you soon.
Today's post is not about me, though, it's about Eyeko Cosmic Polish.
It's an amazing mix of a black base and tons of rainbow microglitter. Since the glitter is so small the polish is smooth, might be a bit too thick, like all Eyeko polishes tend to be afer a while, but it's nothing a drop of diluent won't fix.
Removing this isn't harder than removing your average microglitter polish.
Pics are 3 coats + Essence top coat.



Buon pomeriggio! Sono appena tornata a casa dopo un intenso pomeriggio di shopping, durante il quale ho perlustrato 3 Oviesse cercando la nuova Essence LE collection, Into the Wild. Purtroppo ho trovato solo 2 dei tre smalti che mi interessavano, mi manca ancora Zulu. :(
Mi sono fermata anche da KIKO ed H&M, quindi ho preso un bel pò di cosine. ^^

Il post di oggi non è su di me, però, ma riguarda Eyeko Cosmic Polish, un fantastico mix di microglitter arcobaleno in una base nera.
Dal momento che il glitter è così piccolo, lo smalto è molto liscio da asciutto. Potrebbe essere poco fluido, come tutti gli smalti Eyeko tendono a diventare dopo un pò, ma non è nulla che una goccia di diluente non riesca a curare.
Togliere questo smalto non è più difficile che togliere un comune microglitter.
Nelle foto: 3 passate + Essence top coat.








Eyeko Index

3 comments:

  1. Beautiful glitter! I love it :)

    ReplyDelete
  2. Yay, thanks! Glad you liked it and thanks for commenting. <3

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails