Monday, May 31, 2010

Zoya Zara ♥

Hey there, how's everyone doing? I'm suffering from my usual allergies and asthma attacks, but this year I'm going to be brave and keep right on swatching and polishing my nails. I even got one of those surgical masks to limit the fumes inhalation. :p
So, today's polish is Zoya Zara from the Flourish Winter 08 collection. I admit I got it for its name, since my dog's name is Zarah, I couldn't pass this up!
Luckily it's not a fugly color at all, with its lovely gold shimmer in a lilac base.
Pics are 3 coats, no top coat. ^^



Ciao a tutti, come va? Questo per me è il periodo delle allergie e degli attacchi d'asma, ma quest'anno sarò più coraggiosa dell'anno passato e continuerò a produrre swatches e a verniciarmi tutto il possibile. Ho persino preso una di quelle maschere da chirurgo per limitare l'inalazione dei vapori. :p
Comunque, lo smalto di oggi è Zoya Zara, dalla Flourish Winter 08 collection. Devo ammettere di averlo acquistato per il nome, dal momento che il mio cane si chiama Zarah. Non potevo di certo farmelo sfuggire!
Fortunatamente il colore è bello quanto il nome che porta (XD megalomania, lo so), con i suoi riflessi dorati in una base lilla.
Nelle foto vedete 3 passate, niente top coat. ^^










Bonus Zarah pic ♥



ZOYA MASTERPOST

4 comments:

  1. Lovely color! And dog too. :)

    ReplyDelete
  2. I love this colour too. Your dog is so gorgeous, she is just adorable :o)

    ReplyDelete
  3. Ma è bellissimo (altra aggiunta alla WL)! E anche Zarah!!

    ReplyDelete
  4. Thanks, girls! ♥

    Grazie cara, le nostre WL cominciano a diventare chilometriche, eh?

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails